I. Samsun Müzik ve Sahne Sanatları Festivali kapsamında, Samsun Devlet Klasik Türk Müziği Korosu ile birlikte sahne alan Özhan, güçlü yorumuyla olduğu kadar sahnedeki enerjisi ile de dikkat çekti. Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleşen konser yaklaşık 3 saat sürdü. Salonun tamamen dolu olduğu ve sanatseverlerin yanı sıra Samsun protokolünün de katıldığı konser sonunda Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz ve Festivalin Sanat Yönetmeni Mehmet Yılmaz sanatçıyı tebrik ederek , birer çiçek verdiler.
“Samsun ‘a her şey yakışır”
İki yıl aradan sonra yeniden Samsun seyircisi ile buluşmaktan mutluluk duyduğunu dile getiren sanatçı ; “ Festivalin Samsun’a önemli bir katkı yapacağını düşünüyorum. Önemli olan sürekliliktir. Umarım bu şehirdeki yerel yönetimlerin ve kuruluşların festivale olan desteği devam eder ve bu süreklilik sağlanır.Samsun’a her şey yakışır. Bildiğiniz gibi burası güneşin doğduğu yer. Samsun her zaman ilkleri gerçekleştirmiştir. Bu festivalde inanıyorum ki daha uzun yıllar devam edecek festivalin ilk yılı” dedi. I. Samsun Müzik ve Sahne Sanatları Festivali 7 Haziran’a kadar devam edecek.