Belediye başkanı olarak yaşlanmayı hayal eden 19 Mayıs Belediye Başkanı Osman Topaloğlu Kurban Bayramı Bayramlaşmasında her zaman olduğu gibi bu sene de parti değiştirmiş olmasına rağmen Yeniden Refah Partisi Genel Başkan Yardımcısı Suat Kılıç ile samimiyetine mesafe koymadı.
Bayramlaşmada Topaloğlu’nun Suat Kılıç’a çiçek takdim etmesi adaylık arayışında Yeniden Refah Partisi’ni tercih etmesinin kuvvetle muhtemel olduğu yorumlarına sebebiyet verirken, Kılıç sosyal medya hesabında 19 Mayıs’taki bayramlaşmanın 15 yıllık gelenek olduğunu yazdı.