Biz güçlü bir aileyiz

Belediye personeli ile iftarda buluşan Canik Belediye Başkanı Osman Genç, "Biz güçlü bir aileyiz, iyi bir ekibiz. Canik'te 8 yıldır ilçemiz için, şehrimiz, ülkemiz için birlikte yürüyoruz" dedi.

Türkiye - 16-08-2012 15:55

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, başkan yardımcıları, belediye meclis üyeleri ve belediye çalışanları ile Canik Kültür Merkezi'nde düzenlenen iftar yemeğinde buluştu. Çalışma ekibiyle birlikte iftarda buluşmaktan dolayı mutlu olduğunu ifade eden Başkan Genç, "Biz ilçemizi, şehrimizi, ülkemizi yarınlara daha sağlam taşımak için, insanlarımızın yüzünü güldürmek, mutlu, çağdaş, modern bir Canik ve çocuklarımızın geleceği için biraraya gelmiş güçlü bir aileyiz" dedi. 
Günün Diğer Haberleri
haber medya kadın