Canik birlikte yönetiliyor

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, 21. yüzyıl belediyeciliği yaptıklarını belirterek, vatandaşıyla birlikte bir yönetim sergileyen belediye olduklarını söyledi

Türkiye - 03-05-2013 16:15

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Gazi Mahallesi'nde vatandaşlarla biraraya geldi. Gazi Mahallesi Muhtarı Tuğrul Birinci'nin de yer aldığı başkan-vatandaş buluşması oldukça samimi bir ortamda gerçekleşti. Vatandaşları dinleyen ve görüşlerini alan Başkan Genç, "Biz ortak akla önem veriyoruz. 21. yüzyıla uygun olarak vatandaşıyla birlikte yönetim sergileyen bir belediyecilik anlayışımız var. Ne yaptıysak birlikte başardık" dedi.
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı