Düzce'de uyuşturucu ele geçirildi

DÜZCE (AA) - Düzce'de 30 paket sentetik uyuşturucu ele geçirildi

Güncel - 02-12-2014 21:30

DÜZCE (AA) - Düzce'de 30 paket sentetik uyuşturucu ele geçirildi.

İhbarı değerlendiren İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri,  uyuşturucu madde satışı yaptığı iddiasıyla ismi açıklanmayan iki kişiyi gözaltına aldı.

Üzerilerinde yapılan aramada 30 paket sentetik uyuşturucu bulunan iki şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı