Halkımızla kucaklaşıyoruz

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Ramazan ayını dolu dolu geçirdiklerini ve vatandaşlarla kucaklaştıklarını belirtti.

Türkiye - 16-08-2012 09:43

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Canik halkına bayram tadında günler yaşatmak için çalıştıklarını söyledi.
 
Günün Diğer Haberleri
haber medya kadın