Namık Kemal Lisesi’nden Kutlu Doğum Anma Programı

SAMSUN HABER-Kutlu Doğum Haftası kutlamaları kapsamında Dr

Eğitim - 15-04-2015 16:20

SAMSUN HABER-Kutlu Doğum Haftası kutlamaları kapsamında Dr. İhsan Şenocak Samsun Namık Kemal Lisesinde bir konferans verdi. [gallery ids="86428,86427,86426"] İlkadım İlçe Kaymakamı Turan Atlamaz, İl Milli Eğitim Müdürü Aytekin Girgin, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cengiz Çetinkaya, İl MEB Şube Md. Hasan Yetik, İlçe MEB Şube Md. İsmail Kirendibi, katılımıyla gerçekleşen Kutlu Doğum anma programında konuşmacı Dr. İhsan Şenocak´ın sohbeti protokol veliler ve öğrenciler tarafından ilgi ile dinlendi. Büyük bir ilgi gören programdan sonra Namık Kemal Lisesi Müdürü Kurtuluş Çelik, “katılımlarından dolayı okulumuzu onurlandıran Kaymakamımıza İl Milli Eğitim Müdürümüze İlçe Milli Eğitim Müdürümüze ve Şube Müdürlerimize teşriflerinden dolayı kendilerine teşekkür ederek saygılarımızı sunuyoruz.” dedi.  
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı