Ne oldu bize?

Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla… Bu kaçıncı seferdir içimde dönüp duran cümleleri yazmak için klavyenin tuşlarına dokunup dokunup, yazmaktan vazgeçiyorum. Öyle hızla tükeniyoruz ki bu hız beni korkutuyor. Fıtrat olarak günümün bir bölümünü içimin iç sesini duymaya yönelik, dinlemeyle geçirdiğimden bu hız beni çok yoruyor. İnsanın insanı tüketip yok ettiği bir dünya aslında gözümü korkutuyor.

Köşe Yazıları - 01-08-2022 17:34

Ahir zaman denilen zaman şimdi midir Allah bilir ama dünya her daim inananlar için çok cazip bir yer olmamış. Şimdi ki zamanda ise dünya gelinliğini giyen süslerini takıp takıştıran bir gelin gibi herkesin gönlünü mest etmek için elinden geleni yapıyor. Amaçlarla araçlar yer değiştirmiş şu dünyada insanlık bu aldanışın içinde ‘’Huzuru’’arıyor.

 

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı