ORMAN İŞLETMENİN DEMİR KAZIKLARINI ÇALARKEN YAKALANDILAR

Samsun’da Orman İşletme Müdürlüğü’ne ait demir kazıkları çalmaya kalkıştıkları iddia edilen 2 kişi, orman memurları tarafından yakalanarak jandarmaya teslim edildi

Samsun Haber - 11-11-2014 20:00

Samsun’da Orman İşletme Müdürlüğü’ne ait demir kazıkları çalmaya kalkıştıkları iddia edilen 2 kişi, orman memurları tarafından yakalanarak jandarmaya teslim edildi.
Olay, Canik ilçesi Gürgenyatak Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, orman işletmeye ait demir kazıkları çaldıkları iddia edilen Ü.T.(24) ve N.T.(25), orman muhafaza memurları tarafından yakalandı. Canik İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerine teslim edilen şüpheliler, Samsun Adliyesi’ne sevk edildi.
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı