Yabancı oyuncuların geldiğindeki performanslarıyla bugünkü arasında dağlar kadar fark var. Harris’in ilk maçından sonra herkes bu oyuncu bizde çok iş yapar dedi fakat son maçlara göre oyuncu fos çıktı.
Laura ilk maçlarda çok iyiydi, oysa biz transferi sonrası endişelenmiştik. Oynadığı oyun ile bizi şaşırtmıştı ve endişemizde yanıldık herhalde dedik ama şimdi o da bizi yanıltmadı. Kötü oyun, kötü şut hepsini kabul etsek bile Laura’nın rakibimizi ikiye bir yakaladığımız pozisyonda topu arkadaşına atmaması kabul edilebilir mi?