Vali Çetinkaya, başarılı sporcular tebrik etti

SİNOP (AA) - Vali Yasemin Özata Çetinkaya, 22 - 23 Ağustos 2015 tarihinde Sapanca Gölü'nde gerçekleşen Türkiye Kürek Federasyonu Gençler Türkiye Şampiyonası'nda şampiyonluk elde eden spocuları tebrik etti

Güncel - 02-09-2015 17:00

SİNOP (AA) - Vali Yasemin Özata Çetinkaya, 22 - 23 Ağustos 2015 tarihinde Sapanca Gölü'nde gerçekleşen Türkiye Kürek Federasyonu Gençler Türkiye Şampiyonası'nda şampiyonluk elde eden spocuları tebrik etti.

Vali Çetinkaya, sporcuları başarılarından dolayı tebrik ederken, antrenör Emre Demirkol'a teşekkür plaketi, Kürek İl Temsilcisi Deniz Çolak'a ise başarı belgesi verdi.

Sapanca Gölü'nde gerçekleşen Türkiye Kürek Federasyonu Genç Bayanlar Türkiye Şampiyonası'nda yarışan Sinop Karadeniz Yelken İhtisas Kulübü Kürek takımından Lara Kılıçaslan ve Burcu Turan'ın Deniz Küreği Bayanlar 2X Türkiye Şampiyonluğunu, ayrıca Deniz Küreği Bayanlar 4X+ yarışında ise Berre Su Keskin, Burcu Turan, Lara Kılıçaslan ise Türkiye Şampiyonluğunu elde ettiğini belirten Vali Çetinkaya, Sinop'a şampiyonluk getiren sporcuların başarılarının devamını diledi.

Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı