VEFA(T) MI ?

Kendi kendime düşünerek cevabını bulmakta zorlandığım bir konuyu sizlerle paylaşarak başlamak istiyorum.

Türkiye - 26-05-2013 15:37

Değerli okuyucular;

Bu yazının sonuna gelindiğinde, okuyan herkes olmasa da büyük bir çoğunluğun “size aynen katılıyorum” diyeceğini duyar gibi oluyorum.

Sizleri daha fazla merakta bırakmadan gelelim şimdi de üzerinde duracağım konumuza;

Bu şehirden kimler geldi, kimler geçti…

Bu şehre kötülük yapanlar da oldu, hizmet edenler de…

Biz kötülük edenleri geçelim, iyi insanlardan bahsedelim. Hizmet etmiş, hizmet etmeye çalışmış, iz bırakmış güzel insanlardan.

Mesela; Değerli bir büyüğümüz olan Ord. Prof. Dr. Ali Fuad Başgil hocamız, Rabbim mekanını Cennet eylesin inşallah. Büyük bir ilim ve bilim adamıydı malumunuz. Samsun 19 Mayıs Üniversitemize bağlı Çarşamba ilçemizde (kendisi de bir Çarşambalı olarak) Kendisine yakışan bir şekilde orada yapılan Hukuk Fakültesine ismi verildi.

Bir başka isim eski Belediye Başkanlarımızdan olan rahmetli Muzaffer Önder. Yapmış olduğu hizmetleri unutulmasın diye Valiliğin yanında bulunan parka ismi verildi…

YAZININ DEVAMI İÇİN

http://www.akasyam.com/kose-yazisi/584/vefat-mi.html
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı