Yeni yönetimden Genç'e ziyaret

Canik Belediyespor'un yeni yönetimi Canik Belediye Başkanı Osman Genç'i makamında ziyaret etti. Başkan Genç, " Bu sezon Samsun'u TKBL'de temsil edecek bayan basketbol takımımız, 1. Lig'de zirve yarışı içinde olacak" dedi.

Türkiye - 31-05-2013 16:53

 
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı