Başkan Yılmazer Su Fabrikaları Yöneticileri İle Görüştü

Sapanca Belediye Başkanı Doç

Güncel - 05-05-2015 16:11

Başkan Yılmazer Su Fabrikaları Yöneticileri İle Görüştü
Sapanca Belediye Başkanı Doç. Dr. Aydın Yılmazer Sapanca’da bulunan su fabrikalarının yöneticileriyle bir araya geldi.
Belediye Meclis salonunda yapılan toplantıda fabrika yöneticileri Başkan Yılmazer ile karşılıklı görüş ve önerilerde bulundu. Toplantıda yöneticilerden halka ücretsiz su verilmesi gerektiğini belirten Yılmazer, “Su fabrikalarının halka yönelik su vermesinin yasal zorunluluk olduğunu ve ilçe halkından gelen talepler üzerine fabrika yakınına belirlenecek noktalara Sapanca Belediyesi tarafından dekoratif çeşme yaparak halkımızın hizmetine sunacağız” dedi.
Toplantı sonrası görüş birliğine varan yöneticiler en kısa sürede gerekli çalışmaların yapılacağını belirtti.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer