Biz millet olarak ezanımıza sahip çıkabilseydik, insanımız firesiz tamamı ezanın anlamını, amacını, şeriat-ı garra içindeki yerini bilseydi, eminin daha samimi , daha da dinine bağlı, şahsiyetli bir toplum olurduk. En azında “filankes büyük başka büyük yok” diyerek önümüze slogan bırakan kimselerin tuzağına düşmezdik, çünkü “Allah-u ekber(En büyük Allah)” olduğunu bilirdik, acaba hayatta bundan daha önemli bir değer var mı?















