Emekli olan polislere veda yemeği

 ARTVİN (AA) - Artvin'de emekli olan polislere "veda" yemeği verildi

Güncel - 22-04-2015 18:00

Emekli olan polislere veda yemeği

 ARTVİN (AA) - Artvin'de emekli olan polislere "veda" yemeği verildi.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Emniyet Genel Müdürlüğü Yüksek Değerlendirme Kurulu kararı ve Bakanlık oluruyla emekli edilen polisler için Polisevi'nde veda yemeği düzenlendi.

İl Emniyet Müdürü Alaattin Akbaş, yardımcısı Ali Adıgüzel ve diğer polislerin de katıldığı yemekte konuşan Akbaş, emekli personele polis teşkilatına verdikleri hizmetler için teşekkür etti. Akbaş, yemek sonrası emekli polislere çeşitli hediyeler de armağan etti.

Emekli olan polisler de yemek sonrası mesai arkadaşları ile vedalaşıp görevlerinde başarı diledi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer