Halkımızla kucaklaşıyoruz
Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Ramazan ayını dolu dolu geçirdiklerini ve vatandaşlarla kucaklaştıklarını belirtti.
Türkiye
- 16-08-2012 09:43
Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Canik halkına bayram tadında günler yaşatmak için çalıştıklarını söyledi.