Ofspor'da, galibiyet sevinci

TRABZON (AA) - Spor Toto 2

Spor - 30-12-2014 06:30

Ofspor'da, galibiyet sevinci

TRABZON (AA) - Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta, Tarsus İdman Yurdu'nu 1-0 yenen Ofspor'un teknik direktörü Tolgay Kerimoğlu, ilk yarıyı 3 puanla kapattıkları için mutlu olduklarını söyledi.

Kerimoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Tarsus İdman Yurdu karşısında iyi oynadıklarını belirterek, "Ortaya koyduğumuz futbolla daha farklı kazanabilirdik. Bilhassa maçın son yarım saatinde bulmuş olduğumuz önemli pozisyonlarımız vardı. Değerlendirebilmiş olsaydık, skor daha farklı olabilirdi. Sonuçta bizim için önemli olan 3 puandı ve aldık" dedi.

İlk yarıyı 3 puanla kapattıkları için mutlu olduklarını dile getiren Kerimoğlu, "İkinci yarıya daha güçlü girmek istiyoruz. Bu nedenle devre arasında savunma, orta saha ve forvet bölgelerine olmak üzere takıma 4 takviye yapmayı düşünüyoruz. Bazı futbolcularla görüşme halindeyiz" ifadelerini kullandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

11-06-2026 - Spor

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

04-06-2026 - Spor

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer