Reis Otomotiv’den Şikayet Var
Reis Otomotiv’in garanti dışı diyerek ücret istendiği belirtiliyor..
Samsun Haber
- 26-08-2012 15:56
1320402 Şikayet Nosu ile Şikayet var sitesine şikayet kaydını yaptıran Ahmet V. İsimli Reis Otomotiv müşterisi Kullanıcı Hatası Diye Ücret istendiğini belirterek, “………l adına kayıtlı serviste bulunan, ……….plakalı araç baskı balatanın ve birkaç parçanın daha arızalı ve bu arızanın kullanıcı hatası olduğu söyleniyor.
Daha önceki ** marka aracımda hiç sorunlarla karşılaşmadım nasıl oldu da böyle oldu arabayı zorlamışım garanti dışı ve 1000 tl max ücreti var” denildiğini belirtiyor.
Şikayetçi, “1700 km de bulunan araç bunları yapıyorsa bişey demiyorum .Tüketici haklarına başvuracağım.” diyor
samsunAhaber