Samsunspor'da Galibiyet Sevinci

  PTT 1

Güncel - 27-01-2015 14:31

Samsunspor'da Galibiyet Sevinci
  PTT 1. Lig ekiplerinden Samsunspor'un teknik direktörü Erhan Altın, Denizlispor deplasmanında aldıkları 2-1'lik galibiyete ilişkin, "Maçı kazandığımız için mutluyuz, inşallah seri yakalar ve yolumuza devam ederiz" dedi. Altın, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Denizlispor karşısında aldıkları galibiyetin kendileri için çok önemli olduğunu söyledi.  Karşılaşmayı belirlenecek hedefler doğrultusunda önemsediklerini anlatan Altın, "Bu maç bizim hedefimizi belirlemek için çok önemliydi. Şükürler olsun zor olmasına rağmen bunu başardık. Tek hedefimiz galibiyetti. Neticenin ön planda olduğu bir maçtı.  Maçı kazandığımız için mutluyuz, inşallah seri yakalar yolumuza devam ederiz" diye konuştu.  Altın, Karadeniz derbisinde yine deplasmanda Giresunspor ile karşılaşacaklarını vurgulayarak, bu maçı, çok isteyen, temposunu ve gücünü yansıtan ekibin kazanacağını ifade etti.  Ziraat Türkiye Kupası'nda Çarşamba günü deplasmanda oynayacakları Centone Karagümrük maçına da değinen Altın, "Belki kupada iddiamız yok ama İstanbul'dan galibiyetle dönmek istiyoruz. Takımın moral ve motivasyonu için kupa maçını da kazanmayı arzuluyoruz. Bizim iddiamız yok ancak Centone Karagümrük'ün var. Onlar da maçı kazanmak adına ellerinden gelen mücadeleyi verecekler" şeklinde konuştu.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer