Samsunspor'un borcu 39 .5 Milyon lira..
Bin borcunu on bin lira gösterenler bile var
Samsunspor Kulübü Başkanı Emin Kar, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Ağustos ayı olağan toplantısında bir konuşma yaptı.
Tarih
- 30-08-2012 17:20
Kar, burada yaptığı konuşmada, ikinci bir işi olmadığı için mesaisinin tamamını Samsunspor'a ayırdığını belirtti.
Samsunspor'un şehrin en büyük markası ve reklam aracı olduğunu vurgulayan Kar, “Samsunspor'un başarısı bizim sevincimiz oluyor. Samsunspor'un zor durumda olması ise herkesin üzüntüsü oluyor. Bizler Samsunspor menfaatlerini her şeyin üzerinde tutan bir anlayışla kulübümüzü yönetmeye çalışıyoruz. Kulübün yönetimini devraldığımızda 39 buçuk milyon lira civarında bir borcumuz vardı. Bir aylık zamanda iki milyon liraya yakın borç azalttık” dedi.
TSO Yönetim Kurulu Başkanı Salih Zeki Murzioğlu ise Samsunspor'un vazgeçilemez bir değer olduğunu ifade ederek, “Samsunspor üç ayda bir önümüze para olarak geldi. Yapacak bir şey yok. Bu bizim Samsunsporumuz, sahip çıkmak zorundayız. Samsunspor'un çok büyük borçları var. Ancak bu borçlar bazı eski yöneticilerin oraya yazdığı alacaklarından dolayı. Bu sözüm tüm yöneticilere değil. Bin lira borç varken on bin lira gösterenler için söylüyorum bu sözleri” diye konuştu.
AKASYAM:COM
DİĞER HABERLER
eşya depolama
ahsap mobilya
Turkey Hair Transplant Packages
ts3 satın al
Anlaşmalı Boşanma Davası
FUE
iptv bayilik
Eşya depolama
iptv bayilik
Antalya Flughafen Transfer