SAMSUN'U GELECEĞE BİRLİKTE TAŞIRIZ

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, Samsun'un birlikte yönetilmeye ihtiyacı olduğunu belirterek, "Samsun 'ben' değil, 'biz' anlayışıyla ileriye gider. Biz Canik'te halkımızla, teşkilatımızla birlikte başardık, dolayısıyla Samsun'u birlikte yöneteceğiz ki, şehri geleceğe taşıyalım" dedi

Türkiye - 28-08-2013 10:00

SAMSUN'U GELECEĞE BİRLİKTE TAŞIRIZ
Canik Belediyesi tarafından 8 Eylül'de düzenlenecek olan Samsun Ulaşım Çalıştayı öncesi Polis Okulu-İncesi Dolmuş Hattı Derneği'ni ziyaret etti. Çatalçam Eski Belediye Başkanı Osman Çavuş ve Taflan Minibüsçüler Derneği Başkanı Zeki Hakyemez'in bulunduğu ziyarette Başkan Genç, dolmuş şoförlerinden karşılaştıkları sorunları dinledi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Dernek Başkanı Yüksel Özkuy, dolmuşların şehir içerisine girememesinin hem kendilerini, hem vatandaşı hem de esnafları mağdur ettiğini söyledi.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cibiş Kanyonu: Kastamonu’nun Doğal Aquaparkı

Cibiş Kanyonu: Kastamonu’nun Doğal Aquaparkı

15-09-2025 - Türkiye

Kastamonu kaç ilçe ile kuruldu?

Kastamonu kaç ilçe ile kuruldu?

05-03-2025 - Türkiye

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer