-Evet gördüm.
-E o zaman biz neden tek başımıza boykot yapıyoruz ne faydası olacak?
-Yapma o zaman sen de! Filistin'e sıkılan mermilerin, atılan bombaların finanse edilmesine yardım et.
-Öyle mi dedim ben şimdi?
Köşe Yazıları - 25-01-2024 17:10
-Evet gördüm.
-E o zaman biz neden tek başımıza boykot yapıyoruz ne faydası olacak?
-Yapma o zaman sen de! Filistin'e sıkılan mermilerin, atılan bombaların finanse edilmesine yardım et.
-Öyle mi dedim ben şimdi?
15:14 - Köşe Yazıları
15:11 - Samsun Haber
15:06 - Köşe Yazıları
14:58 - Güncel
14:56 - Köşe Yazıları
12:52 - Güncel
19:44 - Genel
19:40 - Güncel
19:29 - Samsun Haber
19:15 - Samsun Haber