Devletime 21 yıl yönetici olmak üzere toplum 30 yıl şerefle ve büyük bir heyecanla eğitimci olarak hizmet ettim.
Hiç bitmeyecek bu hasretim! Özlüyorum öğretmenliği!
Tam 30 yıl!
Ne güzel günlerdi o günler!?
Diyorlar ya, dünyaya yeniden gelsem yine öğretmen olurdum!
Ben de!
YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ
SAMPA, Türkiye'nin En Büyük 142. İhracatçısı Oldu
19:09 - Samsun Haber