SOBADAN ZEHİRLENEN YAŞLI ADAM HASTANELİK OLDU

Samsun’da sobadan zehirlenen 87 yaşındaki bir kişi hastanelik oldu

Samsun Haber - 11-12-2014 21:30

Samsun’da sobadan zehirlenen 87 yaşındaki bir kişi hastanelik oldu.
Olay, İlkadım ilçesi Fatih Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 87 yaşındaki Hilmi K., Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaşlı adamın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı