Güçlerini ve küstah egolarını, masum ve sesini çıkarmayan mübarek kişilere çıkarıyorlar.
Ne mi yapıyorlar? Direkt olarak eşinize ve çocuklarınıza sizin üzerinizden tehdit ediyorlar.
"Söyleyin böyle şeyleri yazmasın. Başına bir takım şeyler gelebilir."
Kim mi söylüyor, ablaları veya imamları.
Değişmediler... Değişmeyecekler...
İçlerindeki ellerine geçiremedikleri güç üzerinden kin ve nefretlerini ve intikamlarını almak için sıralarını bekliyorlar.