Ak partiye yazık ediyorlar!

Son birkaç yıldır Ak Parti halk nezdinde her geçen gün değer kayb ediyor. Yoksa MHP’ye muhtaç duruma düşecek parti miydi?

Köşe Yazıları - 20-06-2022 12:40

Ak partiye yazık ediyorlar!

Seçimden seçime vatandaş “bir umut” deyip Erdoğan’ın hatırı için belli bir oranda oy verse de kerhen veriyor kanaatimce.

Genel Merkezi tam bilemem ama taşra teşkilatları genelde iyi bir siyaset yapamıyorlar. Vekiller de para destekleli kafa kol ilişkileriyle listenin üst sıralarında yer alıyorlar, böyle olunca da halktan pek minnetleri de yok, karşılığı da zaten yok.

Mesela Diyarbakır’ın demirbaş vekili Eker kendi beldesinde gösterdiği aday belediye başkanı olamadi, bundan daha açık bir örnek var mı?

Genel merkezden de Teşkilat Başkanı Erkan Kandemir’den şikayetim var şimdiye kadar belki 20 defa kendisine paylaşımda bulundum, bir defa da “sen kimsin?” diye bana cevap verseydi. Vatandaşa ilgisi bu şekilde olan bir kimseden Ak Partiye ne hayır gelir?

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Geleneksel

Geleneksel

27-06-2026 - Köşe Yazıları

Nur Dersine Gidişim

Nur Dersine Gidişim

27-06-2026 - Köşe Yazıları

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer