Alex'ten fanatik Fenerlileri kızdıracak yorum!
"14 Şubat'ta yapılacak ilk duruşmaya gitmek istemiyorum."
Türkiye
- 11-02-2012 11:56
Fenerbahçe’li Alex de Souza twitter’dan; Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın 14 Şubat’taki ilk duruşmasına gitmek istemediğini duyurdu.
Alex twitter’dan ilginç açıklamalartdan bulundu. Başka bir yorumunda ise; “Galatasaray dünyanın parasını da teklif etse de gitmem” dedi.
Fenerbahçe'nin Brezilyalı kaptanı Alex de Souza, twitter'dan ilginç açıklamalarda bulundu.
Türkiye'de sadece sarı lacivertli formayı giyeceğini belirten kaptan, "Galatasaray dünyanın parasını da verse gitmem" dedi.
Alex'in çeşitli konulardaki twitleri şöyle:
KOCAMAN: Aykut Hoca iyi bir golcüydü. Kocaman'ın gol sayısını geçebilirim, ama benim için önemli değil.
ESPRİLERİ: Bonservisim için şimdi bir ayran yeter, Türkçe küfür biliyorum.
G.SARAY: Galatasaray dünyanın parasını da teklif etse sarı-kırmızılı formayı giymem. Türkiye'de sadece Fenerbahçe.
STOCH: Çok genç bir oyuncu. Her sene daha iyi oynuyor. Bu da normal.
ÖZER: Ben de takımdaki her oyuncu da hata yapabiliyor.
SOW: Sadece bir maç oynadı. İyi futbolcu, adaptasyonu için beklemek gerek.
KOŞMADIĞI: Bence bu komik. O zaman ben koşmuyorum, ben gol atmadım!
DURUŞMA: 14 Şubat'ta yapılacak ilk duruşmaya gitmek istemiyorum.
LENS: Lens takmayı sevmediğim için normal hayatta gözlük kullanıyorum.
ZICO: Daum ile kıyaslarsam tercihim Zico olur. Ama Daum'u da çok beğeniyorum.