Aybüke: Öğretmen Oldum Ben filmine dair

Bugün TRT 1'de yayınlanan “Aybüke: Öğretmen Oldum Ben” filmini izledim. Gerçekten de çok güzel bir film yapmışlar, emeği geçenleri tebrik ediyorum. Etkilenmemek mümkün değil.

Köşe Yazıları - 04-09-2024 12:24

Aybüke: Öğretmen Oldum Ben filmine dair

30 yıldan fazla yaşadığım Diyarbakır’daki günlerim aklıma geldi.

Hani derler ya, “Diyarbakır geleni de ağlatır, gideni de.”

Tam Güneydoğu için söylenmiş bir laf, cidden.

Asistanlığı kazandığımda herkesin, Diyarbakır’da yaşanır mı? Hiç çekinmiyor musun? Gitme! gibi söylemlerini hiç unutamıyorum.

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yorgun Olan İnsan mı, Yoksa İçinde Yaşadığı Sistem mi?

Yorgun Olan İnsan mı, Yoksa İçinde Yaşadığı Sistem mi?

24-06-2026 - Köşe Yazıları

Korku Temelli Dindarlik

Korku Temelli Dindarlik

24-06-2026 - Köşe Yazıları

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer