Başbakan Davutoğlu Erzincan'a gitti

BAYBURT (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, saat 17

Siyaset - 26-04-2015 19:00

Başbakan Davutoğlu Erzincan'a gitti

BAYBURT (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, saat 17.45'te helikopterle Erzincan'a gitti.

Partisinin Bayburt Cumhuriyet Meydanı'ndaki Valilik binası önünde düzenlenen mitinge katılan Davutoğlu, ardından Bayburt Valiliğini ziyaret etti.

Bayburt Valisi Yusuf Odabaş ile yaklaşık 15 dakika basına kapalı görüşen Davutoğlu, Valilik çıkışında vatandaşlarla sohbet edip hatıra fotoğrafı çektirdi.

Daha sonra Başbakanlığa ait otobüse binen Davutoğlu, Bayburt Genç Osman Stadı'na geçti.

Davutoğlu, saat 17.45'te helikopterle Erzincan'a hareket etti.

Başbakan Davutoğlu ile eşi Sare Davutoğlu da Erzincan'a gitti.

Davutoğlu'nu, eski İçişleri Bakanı Efkan Ala, Vali Odabaş, Belediye Başkanı Mete Memiş ve öteki ilgililer uğurladı.

 
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Torba Yasa Meclis’ten geçti tartışmalı madde geri çekildi!

Torba Yasa Meclis’ten geçti tartışmalı madde geri çekildi!

25-06-2026 - Siyaset

Nato Zirvesi Öncesi Kritik Mesajlar

Nato Zirvesi Öncesi Kritik Mesajlar

24-06-2026 - Siyaset

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer