BELEDİYELERE 23 BİN MEMUR VE İŞÇİ ALINACAK

Seçim sonrası belediye norm kadroları değişti. Sadece İstanbul, Ankara ve İzmir’e 23 bin işçi-memur alınacak

Güncel - 13-04-2014 10:58

BELEDİYELERE 23 BİN MEMUR VE İŞÇİ ALINACAK
 
Seçim yarışından çıkan belediyelere hükümetten kadro müjdesi geldi.

İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere tüm il ve ilçelerin belediyelerine on binlerce yeni kadro verildi. Sadece bu üç şehirdeki memur ve işçi kadrolarının sayısı 22 bin 911 arttı. Böylece belediyeler tüm Türkiye’de yeni eleman alımına başlayabilecek. Belediyelerle ilgili Norm Kadro Yönetmeliği’nde yapılan değişiklikler, Resmi Gazete’de yayımlandı. Yeni yönetmelikle başta büyükşehirler olmak üzere, tüm il ve ilçelerin belediyelerine ek kadro verildi. Yönetmelikten en çok etkilenen İstanbul oldu.
 
ZABITA ALIMI OLACAK
 
Buna göre, İstanbul’daki 9 bin 882 olan memur kadrosu 19 bin 128′e çıkarıldı. 5 bin 882 olan sürekli işçi kadrosu toplamı da 9 bin 564′e yükseltildi. Böylelikle İstanbul’a toplam 13 bin 6 yeni memur ve işçi alınacak. En fazla alım, itfaiye erliği ile zabıta memurluğunda olacak.
 
İZMİR’E DAHA ÇOK
 
Ankara’da halen 4 bin 539 memur ve 2 bin 723 sürekli işçi kadrosu bulunuyordu. Yeni yönetmeliğe göre Ankara Büyükşehir Belediyesi’ndeki memur kadrosu 7 bin 579′a, sürekli işçi kadrosu da 3 bin 790′a çıkacak. İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne alınacak 5 bin 801 memur ve sürekli işçi ile belediyenin kadrosu 9 bin 882′ye çıkacak.
Memuruz.net
 
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İzmir’de Yaz Aylarında PS5 Kiralama Talebi Dikkat Çekiyor

İzmir’de Yaz Aylarında PS5 Kiralama Talebi Dikkat Çekiyor

24-06-2026 - Güncel

Her Mevsim Kullanıma Uygun Yüz Güneş Kremi Nasıl Seçilir?

Her Mevsim Kullanıma Uygun Yüz Güneş Kremi Nasıl Seçilir?

24-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer