Yorgun Olan İnsan mı, Yoksa İçinde Yaşadığı Sistem mi?

İnsanlık tarihinin belki de en özgür, en teknolojik ve en bağlantılı döneminde yaşamamıza rağmen neden depresyon, tükenmişlik, yalnızlık ve anlamsızlık duyguları giderek yaygınlaşıyor?

Köşe Yazıları - 24-06-2026 17:20

Yorgun Olan İnsan mı, Yoksa İçinde Yaşadığı Sistem mi?

Neden daha çok seçeneğe sahip oldukça daha kararsız hale geliyoruz? Neden daha fazla iletişim kurarken daha yalnız hissediyoruz? Neden daha verimli olmaya çalıştıkça daha çok tükeniyoruz?

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Korku Temelli Dindarlik

Korku Temelli Dindarlik

24-06-2026 - Köşe Yazıları

Dünya kupasında hüsran yaşadık!

Dünya kupasında hüsran yaşadık!

24-06-2026 - Köşe Yazıları

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer