Genç'in eğitim gururu
Canik'te öğrenciler tarafından hazırlanan projeler görücüye çıktı. Canik Belediye Başkanı Osman Genç, iyi bir gelecek için kaliteli eğitim yuvaları kurduklarını ifade ederek, "Eğitime yaptığımız yatırımların boşa gitmediğini görmek gurur verici" dedi.
Kültür
- 18-05-2013 12:55
Canik Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı "Tübitak" ve "Bu benim eserim" projeleri kapsamında ilçede bulunan okullardaki öğrenciler tarafından hazırlanan projeler, Canik Kültür Merkezi'nde açılan sergide görücüye çıktı. 'Bu benim eserim' projeleri kapsamında 43, Tübitak Projeleri kapsamında 34 projenin görücüye çıktığı sergide ayrıca 4 projede Bilim Kurulu'na gönderildi.