İnsan, kendini yabancı, serseri, başıboş ve anlamsız hisseder.
Böyle birinden sorumluluk beklenemeyeceği gibi sorumluluk yüklenemezde…
İnsan zayıf bir varlık…
Köşe Yazıları - 13-03-2024 11:25
İnsan, kendini yabancı, serseri, başıboş ve anlamsız hisseder.
Böyle birinden sorumluluk beklenemeyeceği gibi sorumluluk yüklenemezde…
İnsan zayıf bir varlık…