Bunu ben emretmiyorum.
İslâm şeriatı bu şekildedir.
Vaazlar ise Türkçe yapılabilir.
Bu durum Türkiye de nasıl bir din bozgunculuğu yapıldığının göstergesidir.
Türkiye de 1932 yılından beri hutbe Türkçe okunuyor.
Köşe Yazıları - 01-08-2023 17:46
Bunu ben emretmiyorum.
İslâm şeriatı bu şekildedir.
Vaazlar ise Türkçe yapılabilir.
Bu durum Türkiye de nasıl bir din bozgunculuğu yapıldığının göstergesidir.
Türkiye de 1932 yılından beri hutbe Türkçe okunuyor.