KAYMAKAM EKİNCİ, GENÇ'İ KUTLADI

Canik Belediye Başkanı Osman Genç, "19 Mayıs sahip olduğu 22 kilometrelik sahil şeridi, temiz kumsalı, denizi, güneşi, deltası ve su basar ormanları ile turizmden hak ettiği payı almalıdır. Bunun için bu güzel ilçemize eksikliği hissedilen turistik konaklama tesislerini mutlaka kurmalıyız" dedi

Türkiye - 07-09-2013 10:10

KAYMAKAM EKİNCİ, GENÇ'İ KUTLADI
Canik Belediyesi tarafından kültür hizmeti olarak bastırılan ve Samsun ile Karadeniz illerinin ticari tarihini anlatan "Tarih Boyunca Karadeniz Ticareti ve Canik (Samsun)" kitabının tanıtımı amacıyla düzenlenen 'Samsun Kültür ve Tarih Buluşmaları' 19 Mayıs ilçesinde gerçekleşti. 19 Mayıs halkının ilgisiyle karşılaşan Başkan Genç, kurtuluş mücadelesinin başladığı tarih olan 19 Mayıs'tan alan ilçenin yönünü turizm, hayvancılık, balıkçılık gibi alanlarda çizmesi gerektiğini belirterek, "19 Mayıs turizmden hakettiği payı almalıdır" dedi.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cibiş Kanyonu: Kastamonu’nun Doğal Aquaparkı

Cibiş Kanyonu: Kastamonu’nun Doğal Aquaparkı

15-09-2025 - Türkiye

Kastamonu kaç ilçe ile kuruldu?

Kastamonu kaç ilçe ile kuruldu?

05-03-2025 - Türkiye

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer