Kayseri’ye var da samsun’a yok mu?

Spor Toto Süper Lig’ine katılmayı garantileyen Kayserispor’un cezası Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından ertelendi

Güncel - 13-05-2015 14:19

Kayseri’ye var da samsun’a yok mu?
Spor Toto Süper Lig’ine katılmayı garantileyen Kayserispor’un cezası Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından ertelendi. TFF Tahkim Kurulu, Antalyaspor maçında, Passolig'i bulunmayan tribüne bin seyirci aldığı için Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından 1 maç seyircisiz oynama ve tribün kapatma cezası verilen Kayseri ekibinin cezasında değişikliğe gitti. Tribün kapatma cezasının bu sezon uygulanmasına karar veren kurul, seyircisiz oynama cezasını ise önümüzdeki futbol sezonuna erteledi. Sarı-Kırmızılı ekip yeni sezonda kendi sahasındaki ilk maçına seyircisiz çıkacak. Kayserispor camiasında büyük sevinçle karşılandı, sarı kırmızılı takım şampiyonluk kutlaması yapmayı planladıkları Pazar günü oynayacakları Karşıyaka maçını seyircisiz oynayacaklardı.
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer