Kayseri’ye var da samsun’a yok mu?
Spor Toto Süper Lig’ine katılmayı garantileyen Kayserispor’un cezası Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından ertelendi
Güncel
- 13-05-2015 14:19
Spor Toto Süper Lig’ine katılmayı garantileyen Kayserispor’un cezası Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından ertelendi.
TFF Tahkim Kurulu, Antalyaspor maçında, Passolig'i bulunmayan tribüne bin seyirci aldığı için Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından 1 maç seyircisiz oynama ve tribün kapatma cezası verilen Kayseri ekibinin cezasında değişikliğe gitti. Tribün kapatma cezasının bu sezon uygulanmasına karar veren kurul, seyircisiz oynama cezasını ise önümüzdeki futbol sezonuna erteledi. Sarı-Kırmızılı ekip yeni sezonda kendi sahasındaki ilk maçına seyircisiz çıkacak.
Kayserispor camiasında büyük sevinçle karşılandı, sarı kırmızılı takım şampiyonluk kutlaması yapmayı planladıkları Pazar günü oynayacakları Karşıyaka maçını seyircisiz oynayacaklardı.