METRO PETROL, İKİ YIL SONRA DAĞITIMA GİRECEK
Metro Holding CEO'su Ertan Çakır, "Metro Petrol'ün, iki yıl sonra dağıtıma gireceğini" ifade etti.
Türkiye
- 13-05-2013 14:40
CNN Türk TV'de canlı yayınlanan Sanayi Rotası programında konuşan Metro Holding CEO'su Çakır, Metro Petrol'ün yılda taşıdıkları yolcudan fazlasını ağırladığını kaydederek sözlerine şöyle devam etti:
"Çünkü sadece kendi yolcumuza hizmet vermiyoruz, kendi araçlarıyla gelen de çok sayıda misafirimizi ağırlıyoruz. Şu anda iki dağıtım firmasıyla çalışıyoruz ama iki yıl sonra dağıtım şirketi haline gelmek istiyoruz.
Öte yandan, yurtdışına da yatırım yapıyoruz. Suudi Arabistan'da, Medine'de 20 milyon dolar yatırımla cami, petrol istasyonu, konaklama tesisi yapacağız. Söz konusu yatırıma iki ay içinde başlayacağız. Sanırım gelecek yıl devreye alırız.
Yurtdışı yatırımlar bununla sınırlı kalmayacak. Bölgesel oyuncu olmayı planlıyoruz."
www.directfn.com.tr