Namaz kılmak için gittiği camide düşen kadın öldü

BAYBURT (AA) - Bayburt'ta, teravih namazını kılmak için gittiği caminin 2

Güncel - 20-06-2015 11:30

Namaz kılmak için gittiği camide düşen kadın öldü

BAYBURT (AA) - Bayburt'ta, teravih namazını kılmak için gittiği caminin 2. katından düşen 72 yaşındaki kadın öldü.

Alınan bilgiye göre, Şingah Mahallesi Uygurket Sitesinde ikamet eden Münteha Bozat (72), teravih namazını kılmak için gittiği Reyhan Camisi'nde namazı kıldıktan sonra dengesini kaybederek müezzin mahfilinin bulunduğu 2. kattan düştü.

Camiye gelen 112 sağlık ekipleri, burada ilk müdahalesini yaptıkları Bozat'ı Bayburt Devlet Hastanesi'ne götürdü.

Bozat, müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer