Ofspor, 1 puandan memnun

TRABZON (AA) - Spor Toto 2

Spor - 19-01-2015 14:30

Ofspor, 1 puandan memnun

TRABZON (AA) - Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta deplasmanda Hacettepe ile golsüz beraber kalan Ofspor'da, teknik direktör Tolgay Kerimoğlu, zorlu deplasmandan puanla döndükleri için mutlu olduklarını söyledi.

Kerimoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, zor bir deplasman maçı oynadıklarını belirterek, "Müsabaka her iki takım için de ortada geçti. Maçın başından sonuna kadar oyun kontrolünü elden bırakmadık. Maçın kaderini hata yapan takım değiştirecekti. Rakibimiz de kontrollü oynadı. Böyle olunca da eşitlik oldu" dedi.

Maçın ikinci yarısında biraz daha üstün oynadıklarını ifade eden Kerimoğlu, "Bu yarıda pozisyonları zorladık. Final paslarını yapamayınca aradığımız golü bulamadık ve sahadan 1 puanla ayrıldık. Hacettepe deplasmanından puanla döndüğümüz için mutluyuz” dedi.

 
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

11-06-2026 - Spor

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

04-06-2026 - Spor

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer