Ofspor Teknik Direktörü Kerimoğlu:

TRABZON (AA) - Spor Toto 2

Spor - 26-01-2015 15:30

Ofspor Teknik Direktörü Kerimoğlu:

TRABZON (AA) - Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Ofspor'un teknik direktörü Tolgay Kerimoğlu, hafta sonu sahalarında Fethiyespor'a 1-0 mağlup olmanın üzüntüsünü yaşadıklarını söyledi.

Kerimoğlu, karşılaşmanın hakkının mağlubiyet olmadığını vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Sahada kazanmak adına ne gerekiyorsa yaptık. Rakibimizin sıkıntıları vardı, biz de bunun farkındaydık. Direneceklerini biliyorduk. Karşılaşmaya her iki ekip de birbirini tartarak başladı. İlk yarı karşılıklı ataklarla geçti. Karşılaşmanın 47. dakikasında bir penaltı golü ile geri düştük. Bu dakikadan sonra oyunu tamamen rakip sahaya yıktık. Direkten dönen 2 topumuz dışında verilmeyen net bir de penaltımız oldu. Çok bastırdık ama golü bulamadık. Üzerimizde mağlubiyetin vermiş olduğu moral bozukluğu var ama bunu çabuk atlatacağız."

Ofspor, son mağlubiyeti ve ligde 1 maç eksikliğiyle 9. sıradan 12. sıraya geriledi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

11-06-2026 - Spor

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

04-06-2026 - Spor

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer