Aslında bağımlı yaşamanın da bedelleri vardır. Hani bildiğimiz bağımlılıklar bizi maddi, psikolojik, fizyolojik olarak olumsuz etkiler.
Bir de başka bağımlılık var. Aslında adına borç mu desek, vefa mı desek bilemedim ama sonucunda bağımlı oluyorsunuz.
YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ















