Play- Off' Ta Of Çekmeyelim !

Köşe Yazıları - 12-05-2019 14:38

Play- Off' Ta Of Çekmeyelim !

Sakaryaspor ile oynadığımız ilk Play- Off maçına aklımızı takıp da moralimizi bozmaya gerek yok. Şimdi gün; birlik ve beraberlik günüdür. Şimdi gün; kenetlenme, bir olma, birlik olma, diri, dipdiri olma günüdür.

Bizler Sakarya maçında da bir defa daha gördük ki; verilmeyen mutlak bir penaltıyı yine sağolsun hakemler iç  ettiler ama umutlarımızı  asla hiç edemediler, edemeyecekler.

Sahi, sormak gerekir ilgililere; ne oluyor, neler oluyor oralarda? Yılport Samsunspor başka bir dünyanın takımı mı ? Niçin maçlar adil yönetilmiyor liglerimizde ? Sadece Samsunspor değil; ligdeki her statüdeki takımlar, hep hakemlerden yana ağlıyor, hep dertliler.

Peki; sebep nedir buna ? Bir defa, hakemlerimiz her ne kadar iyi niyetli olsalar da yine de bir şeylerin eksik olduğu âşikar. Görünen köy kılavuz istemez. Biz hakemlerimize saygı duyuyoruz ama lütfen onlar da daha adil, dürüst ve tarafsız maç yönetsinler.

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Geleneksel

Geleneksel

27-06-2026 - Köşe Yazıları

Nur Dersine Gidişim

Nur Dersine Gidişim

27-06-2026 - Köşe Yazıları

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer