​SAMKON Genel Başkanı Gümüş: 2019’da Samsun Lobisi Daha da Büyüsün!

Samsun Haber - 31-12-2018 11:58

​SAMKON Genel Başkanı Gümüş: 2019’da Samsun Lobisi Daha da Büyüsün!

2019 yılının hayırlı olmasını dileyen SAMKON Genel Başkanı Sezgin Gümüş, “2019’da Samsun lobisinin daha da büyümesini diliyorum” dedi.

Yeni yıl vesilesiyle bir mesaj yayımlayan SAMKON Genel Başkanı Sezgin Gümüş, Samsun için güzel dileklerde bulundu.

HAK ETTİĞİMİZ YERE GELELİM

Gümüş mesajında şu ifadelere yer verdi: “Acısıyla, tatlısıyla hayat takviminden bir yılı daha geride bıraktık. 2019 yılında Samsun lobisinin daha da büyümesi, gelişmesi ve geçmişten kaynaklanan saiklerle, büyük Türkiye idealinde hak ettiği yere gelmesi temennisi ile tüm hemşerilerimin yeni yılını yürekten kutluyorum.”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
SAMPA, Türkiye'nin En Büyük 142. İhracatçısı Oldu

SAMPA, Türkiye'nin En Büyük 142. İhracatçısı Oldu

27-06-2026 - Samsun Haber

Kültür Yolu’nda Kültür Yok, Kargaşa Çok!

Kültür Yolu’nda Kültür Yok, Kargaşa Çok!

27-06-2026 - Samsun Haber

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer