Trabzonspor'dan "sarı - kırmızılı" taraftara teşekkür

TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'de dün deplasmanda Galatasaray'ı 3-0 yenen Trabzonspor, maçta gösterdikleri centilmenlikten dolayı sarı - kırmızılı yönetim ve taraftara teşekkür etti

Spor - 24-11-2014 05:00

Trabzonspor'dan

TRABZON (AA) - Spor Toto Süper Lig'de dün deplasmanda Galatasaray'ı 3-0 yenen Trabzonspor, maçta gösterdikleri centilmenlikten dolayı sarı - kırmızılı yönetim ve taraftara teşekkür etti.

Bordo-mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Yönetim kurulumuzu ve takımımızı Arena Stadı’nda en iyi şekilde ağırlayan Galatasaray Yönetim Kurulu’na ve maç sonunda takımımızı Fair Play ruhu çerçevesinde centilmence alkışlayan Galatasaray taraftarlarına teşekkür ederiz" denildi.

Teknik direktör Vahid Halilhodzic'in sözleşmesinin feshedilmesi sonrası göreve gelen Ersun Yanal ile bu hafta deplasmanda Galatasaray'ı 3-0 yenen Trabzonspor, 945 gün sonra "üç büyükler" karşısında galibiyet hasretine son vermişti.

 
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

11-06-2026 - Spor

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

04-06-2026 - Spor

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer