"Varşova'ya gitmeyi planlıyoruz"

NYON (AA) - Trabzonspor Kulübü Başkan Yardımcısı Abdi Serdar Üstünsalih, UEFA Avrupa Ligi ikinci turunda İtalya'nın Napoli takımıyla eşleşmeleri hakkında, "Mayıs ayında tekrar Varşova'ya gitmeyi planlıyoruz" dedi

Spor - 16-12-2014 06:30

NYON (AA) - Trabzonspor Kulübü Başkan Yardımcısı Abdi Serdar Üstünsalih, UEFA Avrupa Ligi ikinci turunda İtalya'nın Napoli takımıyla eşleşmeleri hakkında, "Mayıs ayında tekrar Varşova'ya gitmeyi planlıyoruz" dedi.

Üstünsalih, İsviçre'nin Nyon kentindeki UEFA Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen kura çekiminin ardından gazetecilere yaptığı açıklamada, "Açıkçası takımları sıralamıştım. O sıralamada Napoli orta bir yerdeydi. Gönlümden geçen takım Feyenoord'du ama Napoli oldu" ifadelerini kullandı.

Grup maçlarında iki kez Polonya ekibi Legia Varşova ile karşılaştıklarını hatırlatan Üstünsalih, "Biz bu hafta Varşova'dan geldik. Çok soğuktu. Daha sıcak iklimlerde oynayıp, mayıs ayında tekrar Varşova'ya gitmeyi planlıyoruz" diye konuştu.

Trabzonspor'un tur şansıyla ilgili de Üstünsalih, "Kuradan memnunuz. Şansımızın yüzde 80 olduğunu düşünüyorum. Motivasyon açısından takımın havası iyi" değerlendirmesini yaptı.

UEFA Avrupa Ligi finali, 27 Mayıs 2015'te Polonya'nın başkenti Varşova'da oynanacak.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

WC 2026: Türkiye’yi Destekleyin ve Futbolun En Büyük Turnuvasını BizBet ile Yaşayın

11-06-2026 - Spor

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

Dünya Kupası 2026 maçları: fikstür, program ve maç saatleri:

04-06-2026 - Spor

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer