Yapımı tamamlanan "yüzen restoran" denize indirildi

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Ereğli ilçesindeki tersanede yapılan 200 kişi kapasiteli restoran gemi, denize indirilerek Finlandiya'ya gönderildi

Ekonomi - 01-10-2014 00:50

Yapımı tamamlanan

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Ereğli ilçesindeki tersanede yapılan 200 kişi kapasiteli restoran gemi, denize indirilerek Finlandiya'ya gönderildi.

İsmi açıklanmayan Finlandiyalı iş adamının siparişi doğrultusunda Tersaneler Bölgesi'ndeki bir işletmede geçen yılın mart ayında yapımına başlanan 30 metre uzunluğunda, 9,60 metre genişliğindeki, restoran olarak kullanılacak geminin yapımı tamamlandı.

Deniz indirilen gemi, törenle Finlandiya'ya uğurlandı.

Tersanenin genel koordinatörü Avni Biçer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, geminin ana makineleri hariç tamamının yerli malzemeler kullanılarak yapıldığını söyledi.

"SILVER SKY" adı verilen geminin Finlandiya'ya yola çıktığını dile getiren Biçer, "Gemimiz çok beğenildi. Siparişlerin devamı için bu ülkede görüşmeler yapılıyor. Yeni gemi siparişlerinin alınmasıyla işletmedeki istihdam sayısını da artırmayı amaçlıyoruz" dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Dövize vergi ekonomiyi ve TL'yi korur!

Dövize vergi ekonomiyi ve TL'yi korur!

08-06-2026 - Ekonomi

TOBB Nefes Kredisi Yeniden Başlıyor

TOBB Nefes Kredisi Yeniden Başlıyor

05-06-2026 - Ekonomi

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer