Yenice'de resim sergisi açıldı

KARABÜK (AA) -Yenice'de ilçenin doğa güzelliklerinin yansıtan resimlerin yer aldığı sergi açıldı

Güncel - 05-03-2015 14:30

Yenice'de resim sergisi açıldı

KARABÜK (AA) -Yenice'de ilçenin doğa güzelliklerinin yansıtan resimlerin yer aldığı sergi açıldı. 

Kaymakamlık binasındaki serginin açılışını yapan Kaymakam Oğuz Cem Murat,  37 eserin sanatseverlerin beğenisine sunulduğunu söyledi. 

Murat, Yenice'nin doğal güzellikleri bakımından son derece zengin olduğunu, serginin vatandaşların ilgisini çekeceğine inandığını dile getirdi.

Eserlerin, kalıcı olarak binada sergileneceği bildirildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

Cumhuriyet Tarihinin İhracat Rekoru Kırıldı

27-06-2026 - Güncel

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

Aytun Çıray’dan Yoldaş Medyaya Ambargo Tepkisi

27-06-2026 - Güncel

  • eşya depolama
  • ahsap mobilya Turkey Hair Transplant Packages ts3 satın al Anlaşmalı Boşanma Davası FUE iptv bayilik Eşya depolama iptv bayilik Antalya Flughafen Transfer