Anlatamadım.

Anlatamadım… Senelerdir “Edebiyatı bırak!”, “Bana edebiyat yapma!”, “Bunlar hep edebiyat!” diye geveleyen pespaye zihinlere bu edebiyat denen şeyin ne menem bir şey olduğunu ne yaptımsa anlatamadım.

Köşe Yazıları - 09-06-2025 15:50

Anlatamadım…

Sevdiyse insanlar, hep mısraların hatrına.

Anlatamadım…

Öfkelendiyse bir Amerikan zırhlısına, ya da küfür edilecekse ağız dolusu İsrail askerlerine hep edebiyatçıların kalemiyle.

Anlatamadım…

Atıyorsa bir yürek; insanlık aşkına, yitip giden umutlar adına, hâlâ bir şeylerin bir şeylere dönüşeceğine dair hayâller kuruluyorsa bunu edebiyat fısıldar insana.

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLANIZ

Günün Diğer Haberleri
haber yazılımı