Bar, pavyon ve gece kulüpleri kapatıldı!

İçişleri Bakanlığı, 81 ilin valiliğine gönderdiği genelge ile koronavirüs salgını nedeniyle pavyon, diskotek, bar, gece kulüplerinin yarın saat 10.00 itibariyle geçici süreliğine faaliyetlerini durdurma kararı aldı.

Güncel - 16-03-2020 10:55

İçişleri Bakanlığı 81 İl Valiliğine “Korona Virüs Tedbirleri” konulu ek genelge gönderdi.

Genelgede “Korona virüs salgını nedeniyle pavyon, diskotek, bar, gece kulüplerinin yarın saat 10.00 itibariyle geçici süreliğine faaliyetleri durdurulacak” denildi.

Genelgede ayrıca, söz konusu tedbirlere ilişkin vali/kaymakamlar tarafından il ve ilçe belediyeleri ile işbirliği içinde ilgi Kanun hükümleri çerçevesinde gerekli gerekli tedbirlerin ivedilikle alınması ve kolluk birimleri tarafından konunun takip edilerek uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesi istendi.

Günün Diğer Haberleri
haber medya kadın